dinsdag 14 juni 2011

Pinkpop 2011

Iemand zei dat hij een hoop bagger had gezien op Pinkpop dit jaar. Ik heb daar geen last van gehad, omdat ik vantevoren wist welke optredens ik niet hoefde te zien.
De bands die ik wel gezien (en gehoord) heb waren zeer zeker de moeite waard. Om het kort te houden: ELBOW! (met uitroepteken!), Coldplay, Wolfmother, Go Back To The Zoo (verrassend goed) en natuurlijk de beste rockband ever, de Foo Fighters. En voor de rest? Hebben we ons gewoon goed geamuseerd.


Elbow, prachtig optreden

Marianne geniet...



Standaard klederdracht op Pinkpop...

Priveconcertje van Cage The Elephant, gelukkig stond ik niet in zijn spuugrichting...


ieder had zo z´n eigen hoogtepunt...



een sangria op Paultje, PROOST!

Chris knows what time it is... (partytime!)

Henk en Wiel

Verrassend goed optreden van Go Back To The Zoo

Sensuur!

Wij hebben ook sjpas...

Foo Fighters: beste rockband ever!

Geen opmerkingen: