zaterdag 4 april 2009

Nicole Kidman



Effe weg van alle misselijkmakende perikelen van de Fusie-Limbosoap. Heb vanavond de film "Birth" gekeken met Nicole Kidman in de hoofdrol (ik kijk alle films als zij op de titelrol staat!). Ondanks het feit dat ze in deze film haar haar kort heeft (iets wat niet mijn voorkeur heeft bij vrouwen), heb ik vooral van een scene genoten waar zij slechts voor zich uit kijkt in een theater. Een scene die zo'n 2 minuten duurde en waar zij haar gezicht bijna niet vertrekt. Maar toch is deze scene, met de ondersteuning van een waanzinnig stuk uit Wagner's Walküre, zóveel zeggend. Zelden zo'n lange close-up gezien die me zó heeft geboeid. Of ben ik bevooroordeeld vanwege mijn zwak voor Nicole Kidman?

bekijk hieronder de scene maar ik denk dat je de film helemaal moet zien om ook haar gedachten te kunnen volgen...

Geen opmerkingen: