donderdag 30 juli 2009

wmc deel 9

Helaas schrijf ik deel 9 in mineurstemming. Twee operaties aan mijn oog binnen acht dagen dwongen mij tot thuisblijven. De eerste operatie (vorige week dinsdag) stond op 't programma maar precies een week later liet het netvlies alwéér los. Die laatste operatie (afgelopen woensdag) is naar omstandigheden goed verlopen en misschien dat ik zaterdagavond effentjes op de markt kan kijken of zondag naar de mars-en showwedstrijden kan gaan. Dan krijg ik toch nog een beetje mee van de staart van het WMC. Jammer genoeg hebben we met D'r Letste Sjrai wel het optreden van morgen op de profronde van Heerlen moeten afzeggen. De enige die daar wél blij mee is, is Erwin (hij stond in ons voorprogramma). Hij wordt hierdoor tot hoofdact gebombardeerd.....

Geen opmerkingen: