vrijdag 4 mei 2007

Skin

In het glaspaleis in Heerlen is momenteel een expositie gaande van alle Pinkpopposter die tot nu toe gemaakt zijn. Zelf heb ik hier ook de meeste van, ik mis er nog enkele. Ik ben namelijk sinds jaar en dag een trouwe Pinkpopganger. Niet dat ik ze allemaal bezocht heb, maar toch wel veel. Nog vaak in Geleen waar toen nog kleine bandjes speelden als Dire Straits en the Police.
Ondanks het feit dat ik tegenwoordig niet alle acts ken en ook niet alles even goed vind, vind ik het opmerkelijk dat Jan Smeets en consorten toch steeds weer vele bands weet te programmeren die mij verbazen. Ik ga er vanuit dat dit ook dit jaar weer het geval zal zijn.


Kom ik dus langs het glaspaleis, hangt daar een levensgrote foto van Skin op de zijgevel. Tijdens de edtitie 2006 gemaakt. Op die foto zijn linksonder ook mijn zoon en ik te zien. Ik heb echter op het moment dat die foto gemaakt is mijn camera voor m'n gezicht en druk tegelijkertijd af. En zodoende ontstond onderstaande foto waar naast Skin wel nog de camera opstaat van die andere fotograaf....

Geen opmerkingen: